مرمت و آسفالت ۳۰ معبر منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تلاش و همت شبانه روزی عوامل اجرایی و خدوم معاونت فنی و عمرانی منطقه، در ۳۰ معبرسطح منطقه، عملیات تراش و روکش مکانیز اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه، گفت: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی از اولویت های مدیریت شهری است؛ در همین راستا و به منظور سهولت تردد شهروندان در سطح معابر، مرمت و روکش آسفالت معابر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

سیفی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تلاش و همت شبانه روزی عوامل اجرایی و خدوم معاونت فنی و عمرانی منطقه، در ۳۰ معبر سطح منطقه عملیات تراش و روکش مکانیز اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، با اشاره به اینکه بزرگراه شهید چراغی از معابر مهم است، اظهار داشت: عملیات تراش و روکش آسفالت در این بزرگراه از اوایل سال آغاز شد و تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام رسید. این عملیات با ۸ هزار و ۷۰۴ تن آسفالت و در ۴۳ هزار متر اجرا شد.

وی با اشاره به معابر دیگری که عملیات تراش و روکش آسفالت در آنها اجرا شده است، گفت: این عملیات در خیابان های یافت آباد، قدیر قدرتی، مسجد، عارف قزوینی، نعیمی، مهدیلو، علیزاده، و کوچه های ولی زاده، اسلامی، حاتمی، دودانگه و میرباقری از فرعی‌های خیابان باقری، کوچه‌های قزلباش، قاسمی، حسنی، رستمی، اخلاقی، سیدی و فتوحی از فرعی های خیابان تهمتن و بخشی از خیابان تهمتن، خیابان بهادرنژاد از تقاطع کوچه خالصی پور تا انتهای خیابان و فرعی های آن شامل کوچه های میرزا نژاد، میرصادقی، چهارم، بن بست بهادر نژاد و امید اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، جهت اجرای عملیات تراش و روکش و مرمت و بهسازی آسفالت معابر و کوچه ها، ۲۲ هزار تن آسفالت در سطح منطقه پخش شده است و طبق برنامه ریزی های  انجام شده تا پایان شهریور ماه عملیات نوسازی و مرمت آسفالت معابر با حدود ۳۰ هزار تن آسفالت، انجام شود.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 39927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =