بازدید باقری از مراحل تکمیل ساختمان بخش تخصصی درمانگاه منطقه ۵ شرکت شهر سالم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با حضور در درمانگاه منطقه پنج شرکت شهر سالم از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و دستورات لازم را جهت تامین اعتبارات و تسریع در تکمیل ساختمان مجاور درمانگاه صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل  از روابط عمومی شرکت شهر سالم مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با اتفاق امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم از درمانگاه منطقه پنج بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور معاونان و مدیران شرکت شهر سالم انجام گرفت، باقری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف درمانگاه منطقه ۵، در جریان پیشرفت فیزیکی ساختمان در حال ساخت در محوطه این مرکز قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت بخش جدید گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این بخش قرار است به توسعه آزمایشگاه، رادیولوژی و دیگر بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی درمانگاه کمک کند.

در این بازدید همچنین باقری ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان شرکت شهر سالم و طرح توصیه‌هایی در جهت بهبود عملکرد مراکز درمانی گفت: ما با تغییر نگرش به شرکت شهر سالم و کمک به فرآیندهای آن به دنبال تطبیق شاخص‌های خدمات درمانگاهی با مراکز سطح یک درمانی هستیم و در این راستا از هیچ همکاری در جهت تکمیل و ارتقاء ظرفیت‌های مراکز جهت رضایتمندی پرسنل و بازنشستگان محترم دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 39951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =