بازدید مشترک معاونان فنی و عمرانی و هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از بزرگراه شهید بروجردی

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به اتفاق معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در حالی که فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در مرحله اجرای آخرین اقدامات عمرانی قرار دارد، "هادی حق‌بین" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه "عباس شعبانی" معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از روند تکمیل و آماده سازی این پروژه بازدید کردند.

در جریان این بازدید میدانی که با حضور "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست‌اندرکاران اجرایی پروژه برگزار شد، بخش‌های مختلف پروژه مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و تصمیماتی در جهت رفع موانع باقیمانده اجرایی و تسریع عملیات عمرانی اتخاذ شد.

همچنین بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار ۴۵ متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ خواهد بود. فاز نخست پروژه شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 40031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =