بررسی استانداردهای ایمنی و موازین بهداشتی در اسکان‌های کارگری و بوستان ها منطقه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از برگزاری جلسه کمیته ی حفاظت فنی HSE، استانداردهای ایمنی و موازین بهداشتی در اسکان های کارگری و بوستانهای منطقه سخن گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با اعلام خبر فوق گفت: در این جلسه موضوعاتی از جمله ایمنی نصب سیستم های گرمایش و سرمایش در اسکان های کارگری، بیماری های شایع در این مراکز، حفظ ایمنی و بهداشت، ایمنی برق پایه چراغ ها، تابلو برق ها، سیم های رها شده، پوشش و حفاظ دریچه ها، منهول ها، گودال ها، رفع نواقص موجود از جمله سرویس های بهداشتی، نقص وسایل بازی، بدنسازی، مبلمان و المان های شهری... ی. مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات احتمالی از طریق مدیران شهری منطقه ۲۱ پیگیری و رفع شود.

در این جلسه، نوابی ضمن تاکید بر آسیب شناسی و بررسی شرایط موجود عنوان کرد: تمامی استانداردهای ایمنی و موازین بهداشتی، مربوط به مراکز اسکان های کارگری می بایست به طور کامل رعایت شود و مدیران مربوطه موظفند نظارت و رسیدگی کامل را در این زمینه اعمال نمایند، زیرا که رعایت موازین بهداشتی و سلامتی کارگران خدوم در این مراکز بازدهی و کارایی عملیات های اجرایی خدمات شهری را در منطقه ارتقا داده و در نهایت رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بوستان های پایتخت به دلیل رعایت نکردن مسائل مربوط به HSE  اتفاقاتی رخ داده که در بازدیدهای که از برخی بوستان ها صورت گرفته در برخی موارد، مشاهده شده که کابل های برق رها شده، که این موارد در بوستان ها خطر ساز است و ایمنی مراجعان به ویژه کودکان را تهدید می کند.

همچنین نوابی با اشاره به الزام آموزش HSE برای کارگران فضای سبز و کارکنان بوستان ها افزود: با رعایت نکات ایمنی، با کاهش حوادث در شهر تهران مواجه خواهیم بود و در پایان مقرر شد تمامی مصوبات جلسه، توسط مدیران مربوطه در موعد مقرر به انجام رسیده و گزارش کامل به حوزه مدیریت خدمات شهری به صورت مصور ارائه شود.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 40059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =