سیمای بصری شاهراه‌های ارتباطی جنوب‌غرب پایتخت دگرگون شد

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: عملیات گسترده بهسازی روکش آسفالت معابر و شریان‌های ارتباطی محلات باهدف بهبود در امر تردد وسائط نقلیه وکاهش احتمال بروز آبگرفتگی همزمان با انقلاب عمرانی در اقصی نقاط پایتخت آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ - محمدجوادخسروی که در گزارشی به تشریح ابعاد مختلفی از  اقدامات عمرانی منطقه در بخش آسفالت پخش پرداخته بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، معابر و شریانهای ارتباطی اولویت دار محلات هجده‌گانه و شهرکهای بخش حریم منطقه که به لحاظ کیفیت و کارائی آسفالت وضعیت مناسب گذشته را نداشته و بعضا" معضلاتی را در امر تردد وسائط نقلیه عبوری و همچنین آبگرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی  ایجاد کرده بودند، احصاء و وارد فاز اجرا شدند.

وی ادامه داد: فاز اجرائی پخش آسفالت در معابر و شریان‌های ارتباطی این بخش از پایتخت به دو بخش مکانیزه با ۳۰۸۷۰ تن و دستی با ۷۶۶۷ تن مصالح تقسیم شده که طی روزهای ابتدائی فروردین تا اوایل مرداد ماه امسال مساحتی بالغ بر ۲۲۴ هزار و ۶۷۲ متر مربع را در بر گرفته است.

وی همچنین به مشارکت مدیریت شهری منطقه در اجرای عملیات تراش و بهسازی روکش آسفالت معابر مهم و تأثیر گذار بزرگراهی آیت ا... سعیدی و آزادگان اشاره و اظهار داشت: در محور سعیدی کلیه اقدامات اعم از تراش  و روکش مکانیزه به ترتیب اولویت فضا اجرا و در محور آزادگان تنها به مقوله لکه گیری بسنده و الباقی تدابیر از سوی عوامل اجرائی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عملیاتی می شود.

خسروی با بیان این نکته که مطالبات شهروندی همواره فصل الخطاب و در اولویت اقدامات مدیریت شهری منطقه قرار داشته، یاد آور شد: شهروندان بعنوان صاحبین اصلی شهر در صورت مشاهده معبری نیازمند مرمت و بهسازی روکش آسفالت می توانند مراتب را با سامانه ۱۳۷ پلاس مطرح تا خادمین آنها پس از انجام بازدید و اقدامات اولیه، نسبت به انجام آن همت گمارند.
 

سیمای بصری شاهراه‌های ارتباطی جنوب‌غرب پایتخت دگرگون شد

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 40062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =