ابلاغ ذخایر مرخصی بیش از ۱۱ هزار نفر از کارمندان ثابت در سامانه میز کار الکترونیک

مدیرکل‌ سرمایه‌انسانی‌ از ابلاغ ذخایر مرخصی ۱۱ هزار و ۱۸۸ نفر از کارمندان ثابت شهرداری‌تهران تا پایان سال ۱۴۰۱ در سامانه میز کار الکترونیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ‌سرمایه‌انسانی ‌شهرداری‌تهران،«اکبر مردانی» مدیرکل ‌سرمایه‌انسانی با اعلام این خبر گفت: فرآیند محاسبه، ساماندهی و ابلاغ ذخایر مرخصی کارمندان ثابت شهرداری‌تهران به‌صورت سالیانه در زمان اشتغال و با هدف اطمینان‌خاطر از تجمیع ذخایر مرخصی در هنگام بازنشستگی و همچنین در راستای آگاهی کارکنان رسمی از حقوق قانونی خود در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی؛ با تلاش جهادی و بی‌وقفه همکاران معاونت کارمندان ثابت، از هفته دوم خردادماه فرآیند احصا و محاسبه کلیه مرخصی‌های استفاده‌شده ۱۱ هزار و ۱۸۸ نفر از کارکنان تا پایان سال ۱۴۰۱ اعم از مرخصی استحقاقی، استعلاجی، بین‌التعطیلات و همچنین مازاد ۷ ساعت آغاز شد.

مردانی ادامه داد: هم‌اینک ذخایر مرخصی جهت بهره‌برداری همکاران گرامی در سامانه میز کار الکترونیکی بارگذاری و قابل‌مشاهده و چاپ است.

مدیرکل‌سرمایه‌انسانی تصریح کرد: همکاران محترم در صورت صحت اطلاعات می‌توانند تا پایان مردادماه سال‌جاری نسبت به تایید ذخایر ابلاغی اقدام کنند.

وی در خاتمه افزود: همکارانی که مغایرتی در اطلاعات ثبت‌شده مشاهده کردند نیز فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست بررسی مجدد طی زمان مذکور صرفاً در سامانه میز کار اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ در صورت ثبت درخواست بررسی مجدد در میز کار، نیازی به پیگیری حضوری همکاران محترم است.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 40080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =