اجتماع بزرگ عاشورائیان محلات جنوبغرب پایتخت برگزار شد

یادمان نورانی شهیدگمنام بوستان ۱۵خرداد درهجدهمین تکه از پایتخت همزمان با دهه اول محرم الحرام میعادگاه اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورائی بود و ندای لبیک یا حسین آنها بر آسمان طنین انداز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ - محمد جواد خسروی شهردار منطقه با بیان این نکته که مشارکت در امر راه اندازی هیئات واجتماعات مذهبی قشر جوان و نوجوان می تواند به ترویج فرهنگ عاشورا و شعائراسلامی کمک شایانی کند، اظهار داشت: بر همین اساس، معاونت اجتماعی و فرهنگی با بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای در اختیار اداره آموزش و پرورش، ضمن فضاسازی و اکران نمادهای مذهبی ویژه این ایام، هماهنگی برگزاری مراسمات عزاداری با حضور این عزیزان را بعمل خواهد آورد.

وی ادامه داد: اجتماع بزرگ عاشورائیان محلات نیز در آستانه ششمین روز از ایام محرم الحرام با حضور حداکثری جوانان ونوجوانان محلات مختلف درجوار یادمان نورانی شهیدگمنام بوستان ۱۵خرداد برگزار وندای لبیک یا حسین گویان آنها بر آسمان طنین انداز شد.

به گفته خسروی؛ مدیحه سرائی در وصف مظلومیت سومین امام همام شیعیان و یاران وفادارایشان همراه با سخنرانی مذهبی و آئین زنجیر زنی وسینه زنی از دیگر بخشهای این آئین عزاداری بودکه با مشارکت اداره آموزش و پرورش در جوار یادمان نورانی شهیدگمنام بوستان ۱۵خرداد برگزار شد.
 

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 40114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =