برگزاری نشست هماهنگی اقدامات ترافیکی در مواقع بحران در منطقه ۹

جلسه هماهنگی در خصوص انجام اقدامات ترافیکی در مواقع بحران با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، رئیس پلیس راهور و مدیر بحران و پدافند غیرعامل منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ مجتبی شیشه‌گر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: اختلال در شبکه معابر و مسدودشدن مسیرهای دسترسی در زمان امدادرسانی و ارائه خدمات و منابع در شرایط وقوع بحران، همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ در شهرهای بزرگ به شمار می رود.

وی افزود: در همین راستا و به ابتکار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹، جلسه هماهنگی اقدامات ترافیکی در مواقع بحران برگزار شد که به بررسی نقشه مسیرهای اضطراری و آئین نامه مدیریت شبکه راههای اضطراری شهر تهران، مسیرهای ویژه تردد خودروهای امدادی در منطقه معین و مسیرهای جایگزین نیز در صورت انسداد مسیر ویژه پرداخته شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین در خصوص شرح وظایف کارگروه ترافیکی منطقه در مواقع بحران تبادل نظر شد و تدابیر لازم به منظور عملیاتی کردن مسیرهای اضطراری در مواقع بحران براساس دستورالعمل‌های اجرایی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اتخاذ شد.

شیشه‌گر یادآور شد: همچنین به منظور افزایش کارآمدی مسیرهای اضطراری، اطلاع رسانی مناسب به شهروندان به منظور همکاری آنها در شرایط بروز بحران مورد تاکید قرار گرفت.

اتنهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 40129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =