مصونیت از آسیب‌ها و بلایا با اتصال به مکتب محرم

مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: در روزگار کنونی اتصال به مکتب محرم و اربعین باعث مصون ماندن از آسیب‌ها و بلایای فرزندانمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مریم اردبیلی در پویش نفس های حسینی که با حضور مادران عضو باشگاه نفس های تازه شهر که در حسینه فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد، گفت: در دو سال اخیر مادران شهروند تهران با عضویت در باشگاه نفس های شهر در این پویش حضور پیدا کردند که امیدواریم با پیوستن به محبان امام حسین و با توسل به اهل بیت زندگی پر باری داشته باشند.

وی افزود: مسیری که در پویش نفس های شهر آغاز کرده ایم، در اولین ماه های تولد فرزندان شما به مناسبت های مختلف شرایطی به وجود آمد تا در جمع مادران فضاهای تربیتی و آموزشی به وجود آید.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: این اولین مورد تربیتی و اتصال فرزندان به راه ائمه اطهار (ص) است که امیدواریم برای فرزندانمان مایه خیر و برکت باشد.

وی بیان کرد: اثر تربیتی که عاشورا و محرم در فرزندانمان دارد را نباید دست کم گرفت.

اردبیلی یادآور شد: با اتصال به ماه محرم از بسیاری از آسیب ها با سلامت عبور می کنیم. در دهه اول محرم و در روزی که به نام کوچکترین شهید کربلا حضرت علی اصغر نامیده شده فرزندانمان را در شرایط پر آشوب آینده مقاوم می کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم که خداوند به شما خیر و برکت عطا کند و آینده پر از خیر و برکتی را برای فرزندان شما و مادران که مسیر رزق و برکت الهی از طریق شما به فرزندان ارائه می شود.

انتهای پیام

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 40135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =