رفع خاموشی فضاهای سبز شهری با نصب ۱۶۹۱ شعله/ آغاز طرح شستشوی کیوسک های مطبوعاتی منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از بهسازی یک هزار و ۶۹۱ شعله در بوستان ها و فضاهای سبز شهری این منطقه به منظور رفع خاموشی و تامین روشنایی کامل این فضاها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ علیرضا برزگر مرادی با بیان این خبر گفت: نگهداشت، حفظ امکانات و تجهیزات شهری بوستان ها و فضاهای سبز شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا رفع نواقص احتمالی مبلمان شهری و ملزومات آن در دستور کار کارشناسان و ناظران قرار دارد.

برزگر مرادی ادامه داد: بر اساس گشت های میدانی کارشناسان از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۹۱ شعله از پایه چراغ های بوستان ها، میادین، قطعات فضای سبز و باغ راه ها بهسازی شده و پس از رفع نقص، نسبت به نصب چراغ های جدید اقدام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ با اشاره به اهمیت تامین روشنایی فضاهای سبز در راستای تامین رفاه و آسایش شهروندان، رفع نواقص مبلمان شهری را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: طبق سنجش تیم های عملیاتی و نظارتی روند رسیدگی به ملزومات فضاهای سبز مدام در حال انجام است.

همچنین برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به آغاز طرح شستشوی کیوسک های مطبوعاتی؛ گفت: رضایت، رفاه و آسایش شهروندان و پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات آنها از دغدغه های اصلی و مهم این معاونت است که در همین راستا طرح رسیدگی و شستشوی کیوسک های مطبوعاتی در مرداد ماه سال جاری در سطح منطقه آغاز شده است.

برزگر مرادی با اشاره به اینکه ۲۷ کیوسک مطبوعاتی در منطقه داریم، افزود: ین طرح با هدف ارتقاء سیمای بصری و زیبایی منظر شهری به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 40147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =