بازدید نایب‌رئیس شورای شهر از بخش‌های مختلف ستاد مرکزی شرکت شهر سالم

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ستاد مرکزی شرکت شهر سالم از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان جزئیات خدمات این شرکت به کارکنان و بازنشستگان شهرداری قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در بازدید نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بخش‌های مختلف ساختمان شماره یک شرکت شهر سالم که با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد، وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان و پرسنل ستادی با فعالیت بخش‌های مختلف آشنا شد.

در ادامه، طی نشستی با حضور معاونان و مدیران شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی به ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و کارنامه فعالیت‌های ۲۰ ماهه شرکت شهر سالم پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن اشاره به اهمیت ایمنی در ساختمان‌های درمانگاه‌های مناطق گفت: طبق یک برنامه‌ریزی منظم، موفق شدیم رتبه نخست را برای رفع عدم انطباق‌های HSE فضای فیزیکی مراکز تحت مدیریت شرکت در شهرداری تهران به دست آوریم.

وی با تاکید بر تطبیق برنامه ‌های شرکت شهر سالم با اسناد بالادستی و مصوبات شورای شهر و کمیسیون‌های آن ادامه داد: از همان روز نخست مسئولیت مدیریت جدید، پروژه‌های توسعه‌محور در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم در دستور کار قرار گرفت و خوشحالم بگویم که طی روزهای گذشته هفت بخش جدید شامل دندان‌پزشکی، فیزیوتراپی رادیولوژی و داروخانه در درمانگاه‌های مناطق ۹، ۱۲، ۱۳، ۱۴، شهدای ۱۹ و ۲۰ راه‌اندازی شده و بخش‌های دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم، تجدید ساختار سامانه ۱۸۴۲ با رویکرد ارائه اطلاعات به روز و دقیق درباره خدمات درمان مستقیم و مراکز طرف قرارداد را از دیگر پروژه‌های در دست اجرا خواند و اضافه کرد: پروژه‌های باغ‌شهر سلامت، گردشگری سلامت، ساخت و راه‌اندازی مراکز درمانگاه جدید و چهار مرکز شبانه‌روزی دندان‌پزشکی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

نورمحمدی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شرکت شهر سالم یادآور شد: تیم فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم برای ارتقاء خدمات خود به ۱۰ دستگاه آمبولانس دیگر نیاز دارد که بهره‌مندی از آن با یاری شورای محترم شهر و شهرداری ممکن می‌شود.

در ادامه این نشست، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: در کنار تخصص، توجه به مسائل مذهبی و ارزشی می‌تواند به درمان بیماران کمک کند و لازم است که این مهم در پروسه‌های درمانی به ویژه در حوزه سلامت روان مورد تاکید قرار گیرد.

سروری افزود: در بحث سلامت روان توجه به تفاوت‌های فرهنگی بین نگاه اسلامی و نگاه غربی اهمیت دارد. به طور مثال، جایگاه خانواده در فرهنگ ما بسیار بالاست و این باید در نگاه درمانی این حوزه مد نظر باشد.

وی با اشاره به آمار قابل توجه حوزه بهداشت شرکت شهر سالم در سال گذشته اعم از پایش سلامت، معاینات پزشکی بدو استخدام و تزریق واکسن‌های کرونا و هپاتیت ب، گفت: توجه به توازن بین «پیشگیری» و «درمان» و همچنین بین سلامت «جسم» و «روان» از شاخص‌های پراهمیت در این حوزه است.

نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و خدمات‌رسانی با توجه به نیازهای مردم ساکن هر منطقه از دیگر شاخص‌های مورد نظر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران بود که در برنامه‌ریزی حوزه سلامت باید در نظر گرفته شود.

سروری در پایان، با اشاره به ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی شورای اسلامی شهر تهران، برای قرار گرفتن این پتانسیل در خدمت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.

همچنین، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بدو ورود، با حضور در نمازخانه ستاد مرکزی شرکت شهر سالم نماز ظهر و عصر را به جماعت و در کنار کارکنان این شرکت اقامه کرد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 40165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =