"طرح من شهردارم" از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است 

نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد با حضور جوانی شهردار منطقه ۳، شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه و امیرآبادی مدیرکل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۳ در این نشست که با حضور روسای ادارات دو اداره کل و معاونین و مدیران منطقه ۳ برگزار شد، گزارش وضعیت بودجه و اعتبارات منطقه، پیشرفت فیزیکی و وضعیت پروژه‌های منطقه و وضعیت عملکردی منطقه توسط این دو اداره کل ارائه شد.

شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال بیش از انتظار شهروندان منطقه ۳  از طرح من شهردارم اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای این پروژه ها به درخواست و انتخاب شهروندان انجام شده مباحث مربوط به اعتبار آنها نیز در اولویت شهرداری قرار دارد.

امیرآبادی مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و روند و  وضعیت عملکردی منطقه را طی۳ سال گذشته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت؛ هدف از انجام اینگونه ارزیابی‌ها شناخت نقاط قوت و ضعف مناطق است و امیدواریم مناطق از این فرصت در جهت شناخت موارد قابل بهبود تلاش کنند.  

جوانی شهردار منطقه نیز طرح من شهردارم را از طرح های ارزشمند و ماندگار شهرداری تهران برشمرد و اظهار داشت، پروژه های طرح من شهردارم از اولویت های‌ منطقه است که  طبق وعده و زمانبندی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 40183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =