نشست مدیران ارشد شهری پای صحبت شهروندان منطقه۴

علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه ۴ به همراه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز پای صحبت ها و درد دل شهروندان این منطقه نشستند و از نزدیک  خواسته ها و مطالباتشان را پیگیری کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کمالی زاده ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی شهرداری‌هاست، چرا که این مردم هستند که صاحبان اصلی شهر بوده و انتظارات و توقعات آنها برای یک زندگی مطلوب حق اصلی مردم است.

وی گفت: در این راستا ملاقات مردمی امروز، به عنوان یک ارتباط بی واسطه مسئولان با شهروندان، رفع مشکلات آنها و تکریم ارباب رجوع در این منطقه اجرا و دستورات لازم صادر شد.

در ادامه این دیدار، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ملاقات‌های مردمی را یکی از راه‌های موثر شناسایی مطالبات شهروندان دانست و گفت: حضور در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، فرصتی برای  پاسخگویی به مطالبات ایشان با سرعت عمل بیشتری خواهد بود.

همچنین؛ در این دیدار، مدیران شهری با بیش از ۴۰ نفر از ساکنان منطقه دیدار و ضمن شنیدن درخواست‌ها و دغدغه‌های آنها دستورات لازم را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری صادر کردند.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 40187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =