سمن های منطقه ۲ صاحب سرا می شوند

شهردار منطقه ۲ از راه اندازی سمن سرا با هدف حمایت از فعالیت های داوطلبانه و سمن ها در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، رسول کشت پور، شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: به منظور حمایت از فعالیت سازمان های «مردم نهاد» و جلب مشارکت های مردمی، با راه اندازی مرکز «سمن سرا» ، سمن های منطقه دو صاحب خانه می شوند.
او یکی از مهمترین بسترهای بروز و نمایش مشارکت شهروندان را سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: در دنیای امروز دستیابی به پیشرفت مستلزم بهره مندی از عقلانیت، مشارکت عمومی است و تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد این ظرفیت را برای تقویت مشارکت اجتماعی فراهم می کند.
شهردار منطقه بیان کرد: به دنبال سیاست های مدیریت شهری در حمایت نظام مند از سمن ها و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌مشترک میان شهرداری منطقه دو و ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌ نهاد شهر تهران ساختمان «سمن سرا» تجهیز شد.
او با بیان اینکه اساختمان سمن سرا دردو طبقه و مساحتی بالغ بر ۲۵۰مترمربع در خیابان پاتریس لومومبا آماده بهره برداری شد، گفت: این فضا فرصتی برای تقویت مشارکت اجتماعی در محلات و فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ارتقا کیفیت زندگی شهری، توسعه گردشگری، حفظ محیط زیست، افزایش نشاط اجتماعی و سایر موارد مرتبط با مدیریت شهری  است.

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 4020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =