جمع آوری بالغ بر ۲ تن پسماند خشک از مساجد و هیئات منطقه ۱۴ در دهه اول ماه محرم

شهردار منطقه ۱۴ از فعالیت تیم های اجرایی خدمات شهری همزمان با برپایی مراسم های سوگواری سالار شهیدان و جمع آوری بالغ بر ۲ تن پسماند خشک از مساجد، هیئات و تکایای منطقه در دهه اول ماه محرم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی با بیان اینکه اماکن مذهبی این منطقه میزبان شهروندان از تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بوده است، گفت: از اولین روز برپایی مراسم های مذهبی، تمهیدات لازم در خصوص مدیریت پسماند انجام شد و با حضور شبانه روزی تیم های اجرایی یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شد.
یزدی با اشاره به اینکه اقلام و ملزومات لازم در خصوص مدیریت پسماند به اماکن مذهبی تحویل شده بود، افزود: آموزش‌های چهره به چهره کارشناسان به شهروندان عزادار و متولیان هیئات نیز با رویکرد کاهش تولید پسماندهای خشک در این دهه انجام شد و هزاران نفر مورد آموزش قرار گرفتند.

وی مشارکت شهروندان در اجرای موفق برنامه های مدیریت شهری را بسیار مهم برشمرد و گفت: توزیع۳۰۰ کیلوگرم کیسه مشکی، تحویل ۲۶ عدد مخزن ۱۲۰ لیتری، توزیع ۱۰۰ عدد کارتن پلاست جهت ذخیره سازی پسماند خشک، نصب ۳۰ تخته بنر روضه رضوان، آماده باش ماشین‌های ملودی جمع آوری پسماند و نصب پوسترهای زیست محیطی بخشی از اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در این ایام بوده است.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 40283

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =