جمع آوری بیش از ۲۴ هزار کیلوگرم پسماند خشک در دهه نخست محرم

شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند خشک و توزیع مخازن به تکایا و هیات‌ها از جمع آوری بیش از ۲۴ هزار کیلوگرم پسماند خشک در ایام سوگواری محرم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در  خصوص طرح آموزشی تفکیک پسماند خشک در ایام محرم گفت : در ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، مخازن پلاستیکی و کارتن پلاست توسط عوامل بازیافت بین همه هیئات، حسینیه ها و تکایا  توزیع و با برنامه ریزی انجام شده، ۲۴ هزار کیلوگرم پسماند خشک جمع آوری شده است.

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح نگهداشت شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ۲۰۰ کارگر خدمات شهری در مسیر عزاداران حسینی، اطراف تکایا، حسینیه ها، هیئات و مساجد حضوری فعال داشته و نسبت به جمع آوری زباله ها و ظروف یکبار مصرف اقدام کردند.

به گفته وی؛ در این طرح، مقابل تکایا، مساجد و هیئات با استفاده از ماشین آلات تخصصی شستشو و نظافت، انهار لایروبی و مخازن زباله تخلیه و شستشو شد.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: تحویل ۷۰ مخزن پلاستیکی و کارتن پلاست، اهدا ۲۰۰ کیلو کیسه زباله و نصب ۴۰ بنر مرتبط با تاسوعا و عاشورای حسینی در تکایا و حسینیه ها  از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بود.

شهردار منطقه ۱۳ یادآور شد: طرح آموزشی تفکیک پسماند خشک تا پایان ماه محرم ادامه داشته و اداره مدیریت پسماند منطقه اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت آموزشگران نواحی انجام می دهد.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 40290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =