بررسی فنی "اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به  ایستگاه مدافعان سلامت

چهارمین جلسه کمیته فنی اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به ایستگاه مدافعان سلامت در محل ساختمان ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح، معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو، چهارمین جلسه کمیته فنی با حضور نمایندگانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، اورژانس استان تهران، شهرداری منطقه ۶، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در محل ساختمان ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی افزود: با توجه به مباحث فنی مطرح شده در مورد این بیمارستان و همچنین جهت روشن‌تر شدن جزئیات اتصال آن به ایستگاه مترو مدافعان سلامت، بازدید کلی از بیمارستان امام خمینی(ره) انجام شد. در این نشست پس از مطرح شدن نظرات توسط نمایندگان و کارشناسان مربوطه، مقرر شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اورژانس استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران الزامات مورد نیاز تونل اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به ایستگاه مدافعان سلامت برای حمل مصدومین در زمان بحران را به این سازمان ارسال کنند.

فصیح گفت: مقرر شد شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) نقشه‌ای از مسیر پیشنهادی تونل اتصال ایستگاه مدافعان سلامت به ضلع جنوبی بیمارستان امام خمینی(ره) را به همراه برآورد مالی، برای ارائه در جلسه آتی تهیه کنند.

انتهای پیام/

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 40292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =