لزوم بازگشت مسئولیت بازسازی پل‌ها به حوزه حمل و نقل

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازسازی و مرمت پل ها وظیفه سازمان زیباسازی نیست و خواهش می کنیم به حوزه حمل و نقل بازگردد تا کار تخصصی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از منظم ترین تشکیلات در دنیا تشکیلات حسینی است، اظهار کرد: کج سلیقگی است که عنوان هیئتی را برای افراد به کار بگیریم و آن را به معنای شلختگی بدانیم.

وی با بیان اینکه کارمندان مقابل صندوق بازنشستگی در خیابان نواب به سختی از پل ها تردد می کنند، یادآور شد: کمیسیون تخصصی یکبار دیگر تجدید نظر کند؛ بازسازی و مرمت پل ها وظیفه سازمان زیباسازی نیست و خواهش می کنیم به حوزه حمل و نقل بازگردد تا کار تخصصی در این زمینه انجام دهند.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه اولین سوال از شهردار تهران در مورد حمل و نقل پرسیده شده است، تصریح کرد: ان شاء الله در فرصت مناسب پاسخ ارائه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بر اساس رأی گیری قرار بود جلسه امروز ساعت هشت صبح آغاز شود اما ساعت ۹ صبح آغاز شد، گفت: قرار بر این بود موضوعات مختلف توسط کارگروه های تخصصی پیگیری شود که جلسات آن تشکیل و به موضوعات رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 40306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =