ویژه برنامه دوشنبه های سالمندی در منطقه ۱۹ کلید خورد

ویژه برنامه دوشنبه های سالمندی در منطقه ۱۹ با هدف تکریم سالمندان، افزایش مشارکت اجتماعی، شادکامی و امید به زندگی این افراد در سرای محلات، بوستان ها و مساجد آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت جایگاه سالمندان در جامعه به عنوان سرمایه اجتماعی گفت: اثربخشی مشارکت و فعالیت سالمندان در جامعه امری انکار ناپذیر است؛ به همین منظور در راستای توجه به افراد کم توان و گروه های آسیب پذیر و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و حمایت های معنوی از  آن ها، برنامه دوشنبه سالمندی  از هفته  جاری توسط خانه های سلامت برگزار می شود.

وی بیان کرد: ورزش و حرکات اصلاحی، شعرخوانی، برگزاری کارگاه آموزشی سلامت محور متناسب با نیاز سالمندان، بازی های سالمندی، ارائه میزهای خدمات سلامت با همکاری کانون پزشکان، خانه های بهداشت، دورهمی و خاطره گویی، برپایی نمایشگاه دستاوردها، نقد فیلم، کتاب خوانی، خدمات مشاوره، مسابقات مختلف آموزشی و فرهنگی با مشارکت مستقیم سالمندان در دستور کار اداره سلامت قرار دارد.

فرهادی با اشاره به عضویت ۴۷۸ نفر در کانون سالمندان منطقه خاطر نشان کرد: انتظار می رود با برگزاری این رویدادهای اجتماعی و مشارکت عمومی مردم در برنامه ها، بتوان گام مهمی برای آرامش، نشاط و همراهی شهروندان برداشته شود.

براساس این گزارش شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژه برنامه دوشنبه‌های سالمندی به خانه‌های سلامت مستقر در سرای محلات مراجعه کنند.

انتهای پیام /

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 40342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =