آسیب‌های اجتماعی مشهود در محدوده میدان امام حسین (ع) ساماندهی شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مشهود در محدوده میدان امام حسین (ع) تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تقاطع خیابان انقلاب و امام حسین (ع) شاهد یک نابودستان بودیم و خرده فروشی مواد مخدر دیده می شد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم این آسیب ها به خانه ها و اتاق های مردم برسد؛ اینکه طرح ضربتی اجرا می کنیم و خاموش می شویم این پیام را متبادر می کند که هرآنچه می خواهند انجام دهند.

وی افزود: از معاون فرهنگی و مدیرعامل سازمان رفاه می خواهم که گزارشات لازم را ارائه دهد و اگر دستگاهی قصور داشته مشخص شود؛ می گویند سایر دستگاه ها همکاری نمی کنند اما نباید سکوت شود.

نادعلی گفت: اگر قبلا در نقاط بی دفاع شهری شاهد چنین صحنه هایی بودیم امروز ساعت ۶ عصر در میدان امام حسین می بینیم و از تلویزیون می خواهیم در این زمینه با ما همراهی کرده و از محل بازدید کند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه این موضوع تنها به شهرداری مربوط نیست و پلیس باید جدی تر وارد شود، گفت: من از پلیس گلایه دارم که در این زمینه آنچنان که باید ورود نمی کند و برای مثال در جمع آوری دست فروشان شاهد هستیم که پس از ساعتی از شب در محوطه تئاتر شهر دست فروشی می کنند و پلیس برخورد نمی کند.

وی افزود: در ساخت و سازهای غیرمجاز پلیس باید حضور داشته باشد اما به سختی به میدان می آیند و این عدم همکاری باعث تعجب است و قابل قبول ما و شهروندان نیست. از پلیس می خواهیم بجنبد اما در مورد وضعیت آسیب های اجتماعی از معاون فرهنگی و اجتماعی می خواهیم که گزارشات لازم را ارائه دهد.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 40406

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =