آخرین وضعیت جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در میدان امام حسین(ع)

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاک شدن میدان امام حسین (ع) از خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در کنار شهرداری نیاز دارد.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص وضعیت میدان امام حسین (ع) و تجمع معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در این محدوده، اظهار کرد: چند مرتبه همکاران ما در کنار پلیس، این افراد را جمع‌آوری کردند اما متأسفانه هنوز این فضا ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بنده درخواست کردم معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، گزارشی از قرارگاه اجتماعی ارائه دهند تا بدانیم چه موانعی برای رفع این مشکل وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید مباحث و موانع بیان شود تا به برطرف شدن آن کمک کنیم، یادآور شد: اگر دستگاه‌هایی همچون فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه در کنار شهرداری قرار بگیرند، قطعاً این نقطه نیز از تجمع معتادان پاک خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ادامه چنین شرایطی قابل تحمل نیست و امیدواریم با همکاری‌های شکل گرفته، موانع برطرف شود که البته ثمربخشی این امیدواری، مطالبه و پیگیری ما را می‌طلبد.

گفتنی است پیش از این نادعلی در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تجمع خرده‌فروشان مواد مخدر در تقاطع میدان امام حسین(ع) و خیابان انقلاب تذکر داده و خواستار جمع‌آوری این افراد شده بود.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 41643

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =