اختصاص یک ساختمان جدید برای درمانگاه منطقه ۶ شرکت شهر سالم

در هشتادوچهارمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که در درمانگاه منطقه شش شرکت شهر سالم برگزار شد، اختصاص یک ساختمان جدید به این مرکز مصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، هشتادوچهارمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به ریاست مهدی پیرهادی و با حضور سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم و سیدمرتضی روحانی، شهردار منطقه شش در سالن آمفی‌تئاتر درمانگاه این منطقه برگزار شد.

در این جلسه، اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به ارائه نظرات درباره کارنامه فعالیت‌های شرکت شهر سالم پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست همچنین مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا نیز حضور میدانی اعضای شورای شهر را واجد برکات متعددی در مسیر حل مشکلات دانست و برای شرکت شهر سالم در ادامه ارائه خدمت آرزوی موفقیت کرد.

همچنین؛ مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن ارائه گزارشی منابع انسانی، حجم بدهی‌ها و پایان قرارداد با مراکز درمانی را اهم مشکلات ابتدای دوره جدید مدیریت شرکت عنوان کرد.

نورمحمدی با اشاره به فعال کردن ظرفیت‌های معطل‌مانده درمانگاه‌های مناطق گفت: در سال گذشته رفع انطباق‌های HSE ساختمان‌های درمانگاه‌های مناطق را در اولویت خود قرار دادیم و در این مسیر رتبه نخست را در شهرداری کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به رکورد ۴۹هزار پایش سلامت پرسنل شهرداری در سال گذشته ادامه داد: انشااله طبق برنامه پایش سلامت روان هم به پایش سالیانه سلامت کارکنان اضافه خواهیم کرد.

در ادامه جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، پس از بررسی موانع توسعه فعالیت‌های شرکت شهر سالم، مقرر شد که با همکاری شهرداری منطقه شش ساختمان بزرگتر و با امکانات بهتر در اختیار درمانگاه منطقه شش قرار گیرد.

این گزارش حاکیست؛ با توجه به بدهی ۱۵۴میلیارد تومانی شرکت شهر سالم به مراکز درمانی و طلب ۱۶۵میلیارد تومانی از بخش‌های مختلف شهرداری، مقرر شد پرداخت طلب شرکت جهت بهبود پرداخت بدهی مراکز درمانی طرف قرارداد در دستور کار قرار گیرد.

همچنین؛ نوسازی ناوگان آمبولانس‌های شرکت شهر سالم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 40432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =