صدور آراء انضباطی برای ۷ دفتر خدمات الکترونیک شهر

دومین و سومین جلسه کمیته انضباطی دفاتر خدمات الکترونیک شهر در سال ۱۴۰۲ به منظور رسیدگی به گزارشات واصله درخصوص فعالیت های هفت دفتر، برگزار و آراء انضباطی مربوطه صادر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمد مربوبی رییس کمیته انضباطی دفاتر خدمات الکترونیک شهر در ابتدای این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان با اشاره به حدیثی از آن امام (ع) گفت: خدمتگزاری به مردم از نعمت های الهی و عدم توجه به این مهم، موجب خسران است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که مهمترین وظیفه این کمیته، رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات الکترونیک شهر و صدور آراء عادلانه در راستای حفظ کرامت شهروندان، احقاق حقوق شهرداری و صیانت از دفاتر است.

مربوبی همچنین با اشاره به ماندگاری طولانی مدت پرونده‌های در نوبت رسیدگی، بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات کمیته انضباطی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه گزارش تخلفات هفت دفتر خدمات الکترونیک شهر که از سوی سازمان‌های نظارتی ارسال شده بود، با حضور مسئولین دفاتر مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و پس ُاز استماع دفاعیات آنها  آراء انضباطی متناسب با تخلفات صادر شد.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 40445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =