آموزش‌های شهروندی به کودکان را جدی بگیریم

یک روانشناس در آموزش به کودکان معتقد است که صرف نظر از چیزی که ما یاد می دهیم، اقدامات و اعمال ما همیشه بزرگترین آموزگار کودکان هستند، بنابراین هر آنچه را که می خواهید کودکتان یاد بگیرد، آن را انجام دهید. چرا که آنها این را تقلید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، آموزش جزو اصلی‌ترین نیازهای هر فردی است، دوران کودکی بهترین زمان برای یادگیری است. آموزش بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود؛ از خواندن و نوشتن تا مهارت ها و مسائلی که در خارج از منزل افراد به آن نیاز دارند. آموزش و نحوه استفاده از وسایل مختلف در سطح شهرها برای کودکان مهم است؛ از وسایل بازی گرفته تا  گذرگاه های عابرپیاده، پل و  پله های برقی که گرچه برای رفاه شهروندان ساخته شده اند، اما اگر از آنها درست استفاده نکنیم و به کودکانمان آموزش استفاده صحیخ از آنها را ندهیم می توانند باعث حوادث تلخ و ناخوشایندی شود.

ناتالیا دلنیز، یک روانشناس در آموزش به کودکان معتقد است که صرف نظر از چیزی که ما یاد می دهیم، اقدامات و اعمال ما همیشه بزرگترین آموزگار کودکان است. بنابراین هر آنچه را که می خواهید کودکتان یاد بگیرد، آن را انجام دهید. چرا که آنها این را تقلید خواهند کرد.

در ادامه به  چند مورد از حوادث که به دلیل مراقب نبودن و آموزش ندیدن کودکان رخ داده است، می پردازیم.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 40572

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =