رویداد بزرگ آیینی شهر تهران در میدان آزادی

ویژه برنامه "محرم شهر" توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت شهرداری منطقه ۹ در میدان آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام ماه محرم و اجرای برنامه های فرهنگی درغرب پایتخت، ویژه برنامه "محرم شهر" به میزبانی شهرداری منطقه ۹ در میدان آزادی انجام می شود.

وی افزود: ویژه برنامه"محرم شهر" شامل گذر بین الحرمین، سفینه النجات، حسینیه کودک، نمایشگاه فروش محصولات فرهنگی می باشد که اجراهای برنامه های آیینی ویژه ایام ماه محرم و صفر نیز در آن مدنظر است.

شهردار منطقه ۹ با اشاره دیگر موارد اجرایی ویژه برنامه مذکور عنوان کرد: برپایی استیج و مواکب پذیرایی  در میدان آزادی از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای هر چه بهتر "محرم شهر" در غرب پایتخت انجام می شود.

مرتضوی یادآور شد: همچنین مقرر شده با هماهنگی صورت گرفته، هیات های منطقه ۹ در مدت زمان اجرای این برنامه  جهت ایجاد فضای معنوی در بزرگترین میدان پایتخت حضور داشته باشند.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه گفت: هماهنگی های لازم با شورای تامین و عوامل نیروی انتظامی، راهور، اورژانس، آتش نشانی، یگان حفاظت منطقه و HSE جهت تامین امنیت شهروندان در نظر گرفته شده است.

همچنین؛ ویژه برنامه "محرم شهر"  از ۱۶ لغایت ۳۱ مرداد ماه و از ساعت ۱۹ تا ۲۲  در میدان آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 40578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =