فراخوان مسابقه «راه نشانم بده» منتشر شد

فراخوان مسابقه داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری توسط کانون «نوجوانان آرمان» فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با ایام محرم و اربعین حسینی ۱۴۴۵ منتشر می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خدیجه مهدی‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: مسابقه «راه نشانم بده» با محوریت زندگی سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در سه بخش داستان کوتاه، گویندگی و روایتگری ویژه گروه سنی ۱۳ تا ۱۸  سال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را آشناسازی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ و ارزش‌های عاشورا و انتقال پیام کربلا با تکیه بر خلاقیت و هنر بیان کرد و افزود: در این فراخوان شرایط و مقررات شرکت در ۳ بخش داستان‌نویسی، گویندگی و روایتگری به این شرح ذکر شده است: در بخش داستان کوتاه هر نفر حداکثر ۲ داستان ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه‌ای با موضوع “سبک زندگی حسینی”  نوشته و در قالب فایل word ارسال کند.

وی ادامه داد: در بخش دیگر این مسابقه علاقه‌مندان به "گویندگی" می‌توانند قسمتی از کتاب «منظومه ظهر روز دهم» نوشته دکتر قیصر امین پور را در ۳ یا ۵ دقیقه خوانده  و به صورت  فایل صوتی ارسال کنند. همچنین در بخش "روایتگری"، می‌توانند روایت سفر خود را به کربلا در “اربعین حسینی” به صورت فایل صوتی ۵ تا ۷ دقیقه خوانده و ارسال کنند.

مهدی‌پور افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ است و ذکر نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس و سال تولد برای کلیه آثار ارسالی الزامی است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه پس از داوری، در مراسمی در ۲۷ شهریور ماه مصادف با روز شعر و ادب فارسی به نفرات برگزیده جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

مهدی‌پور در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان ”بله“ به شماره ۰۹۱۹۶۲۴۶۱۳۴ ارسال کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه مسابقه واقع در میدان بریانک، خیایان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 40696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =