پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهر سالم در پی فوت تنی چند از نیروی انتظامی و کارکنان شهرداری منطقه ۱۹

مدیرعامل شرکت شهر سالم فوت تنی چند از نیروی انتظامی و کارکنان شهرداری منطقه ۱۹را تسلیت گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم فوت تنی چند از نیروی انتظامی و کارکنان شهرداری منطقه ۱۹را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون؛

خبر درگذشت و مجروح شدن چند تن از همکارانم در شهرداری تهران و همچنین نیروهای انتظامی در جریان عملیات تخریب سازه‌ای غیرمجاز در منطقه ۱۹ موجب تالم و تاثر عمیق اینجانب شد.

رسیدن به لقاء الله در حین خدمت به خلق، مرگی شرافتمدانه و ایثارگرانه است که نشان از شخصیت و منش درگذشتگان دارد و می‌تواند الگویی آتیه‌ساز و فرهنگ‌پرور برای همگان باشد.

شرکت شهر سالم از نخستین ساعت وقوع این حادثه با اعزام تیم‌های فوریت‌های پزشکی خود و درمان سرپایی مجروحان در درمانگاه‌های منطقه ۱۹، وهمچنین با پیگیری روند درمان و انتقال آنان به بیمارستان، در کنار حادثه‌دیدگان و خانواده‌های ایشان بود و تا پایان عملیات آواربرداری کلیه ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی خود را برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و همچنین کارگران مشغول در این عملیات فعال نگه خواهد داشت.

اینجانب به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم به خانواده‌ها و همکاران مصیبت‌زده تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان حادثه شفا و بهبود آرزو دارم.

انتهای پیام/

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 40729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =