ساماندهی روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری منطقه۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان ها اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ضرورت نورپردازی در نشاط بصری و ایجاد امنیت فضاهای شهری گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان ها وفضاهای شهری، طرح تامین و افزایش روشنایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری  قالب پروژه های توسعه محله ای اجرا شد.

وی افزود: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان ها از جمله مهم ترین پروژه‌هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی دفاع شهری انجام شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه های زیست محیطی مدیریت منطقه درکاهش مصرف انرژی، تامین روشنایی بوستان ها، اقدام به نصب پرژکتورهای کم مصرف با توان بالا در بوستان های شهداء، اشرفی و فضای سبز خیابان تهران ویلا، خیابان سرو شرقی جنب محوطه بیمارستان پارسیان کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه  اجرای این طرح درسایر بوستان ها و فضای سبز محدوده براساس اولویت بندی صورت گرفته اجرا می‌شود، گفت: با توجه به وجود ۲۱۴ بوستان فرامنطقه ای و محلی در منطقه۲، روشنایی فضاهای سبز منطقه و بوستان‌ها به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری بهسازی و ساماندهی می شود.

انتهای پیام/

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 40772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =