خبرنگاران پیش‌قراولان پیگیری نیازها و خواسته‌های مردم از مسئولان هستند

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران طی پیامی ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، متن پیام سید محمد ناظم رضوی به شرح ذیل است:

به نام خداوند متعال

تقارن ایام عزا و مصیبت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران ایشان با روز خبرنگار، یادآور رسالت مهم روشنگری، تبیین و حقیقت‌جویی در رسالت خبرنگاری است. رسالت انبیا و اولیا در طول تاریخ، آشکار کردن حقیقت و رسوا ساختن جریانی بوده که بی‌وقفه در تلاش‌ هستند تا با تحریف حقایق، مانع از هدایت بشریت شوند. در  این میان قیام تاریخی امام حسین علیه السلام،با روشنگری اهل بیت (ع) و صدای رسای حضرت زینب سلام الله علیها مانع از خاموش شدن چراغ هدایت شده و راهی سرخ و پاینده به سوی ظهور حضرت حجت (عج) باز کرده است.

امروز دو رسالت پیش روی همه ماست و خبرنگاران می‌توانند در جهاد تبیین با بیان واقعیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته چه درعرصه مدیریت شهر و چه عرصه‌های مختلف و مسئولان در جهاد تصمیم و عمل می توانند دست‌های آلوده‌ای  را که در کارند تا با به‌کارگیری پیچیده‌ترین تکنیک‌های جنگ روانی، دستگاه محاسباتی ملت ایران را دچار خطا کرده و با سیاه نمایی از وضعیت کشور، اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان را ناامید کنند، رسوا کرده و نقشی بی بدیل و دوران ‌ساز در تاریخ ایران اسلامی ایفا کنند.

هفدهم مرداد روز پاسداشت خبرنگاران و اصحاب رسانه فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام فرهیختگانی که می‌توانند با قلم زیبا و قدرت بیان؛ چشم بینا و زبان گویای ما باشند تا همانگونه که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "حق را بگو و در راه خدا از هیچ ملامت‌گری نهراس " و از این روست که حق گویی توسط شما خبرنگاران عزیز مجاهدتی عظیم محسوب می‌شود و ما قدردان آن هستیم. چرا که شما خبرنگاران از یک سو بیان کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از کسانی هستید که هدفی جز گره‌گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و چون چراغی روشن در مسیر پیشرفت و توسعه کشور نورافشانی می‌کنید.

انتهای پیام/

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 40779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =