برپایی دومین یادواره شهدای منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برپایی دومین یادواره شهدای باب الرضای تهران همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در پردیس تئاتر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محسن حججی که به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، گفت: این روز بهانه‌ایست برای  پاسداشت کسانی که دلاورانه از جان گذشتند تا گزندی به اسلام و حریم اهل بیت(ع) نرسد.

وی در ادامه افزود: عزت، اقتدار، عظمت و استقلال امروز ما مدیون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است.

شهردار منطقه اضافه کرد: این برنامه با عنوان ۱۱۴ سوره انقلاب و ۲۳ لاله مدافع حرم با مشارکت شهرداری منطقه، ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه و  با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم امروز در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش؛ دومین یادواره شهدای منطقه  عصر امروز از ساعت ۱۷ با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ آغاز و با اجرای گروه‌های هنری و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

همچنین؛ در این مراسم از ۱۱۴ آلبوم شهید والا مقام دفاع مقدس از اقشار مختلف و ۳۳ شهید معزز مدافع حرم به همراه دلنوشته و وصایای جمع‌آوری شده شهدای منطقه رونمایی شده و تقدیم خانواده معظم آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 40817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =