طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی در مراحل پایانی است

علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی از اجرای مراحل پایانی طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به مراحل پایانی طرح بازپیرایی و بهسازی بازارچه شهرستانی که یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در جنوب شرقی میدان امام حسین (ع) است، اظهار کرد: بهسازی و بازپیرایی این راسته از پاییز سال ۱۴۰۱ در دستور کار سازمان زیباسازی شهر تهران قرار گرفت که طی دو مرحله از میدان امام حسین(ع) تا کوچه اسلامی و سپس از کوچه اسلامی تا خیابان اقبال لاهوری عملیات اجرایی آن انجام شده است.

صارمی با بیان اینکه ۶۸۰ متر مربع از عملیات باقی‌مانده است، افزود:‌ در عملیات اجرایی کف‌سازی این راسته حدود ۴۵۰ متر مکعب بتن‌ریزی و هزار و ۵۲۰ متر کف پوش نصب شده است. به گفته صارمی برای تامین روشنایی محدوده بازارچه شهرستانی‌علاوه بر کابل کشی و انجام امور زیرساختی، بیش از ۱۸ پایه چراغ نصب و جانمایی شده‌است. همچنین ۲۰۰ متر لوله گذاری به منظور دفع آب‌های سطحی لوله‌گذاری اجرایی شده‌است.

معاون فنی و طراحی شهری در ادامه افزود: احداث جوی سرپوشیده و جدول سازی و آماده‌سازی زیر ساخت مورد نیاز برای تاسیسات برق از دیگر اقدامات انجام شده در بازارچه شهرستانی است.

صارمی در پایان گفت: در کنار عملیات بهسازی و بازپیرایی راسته شهرستانی، ساماندهی سد معبر از سوی کسبه، جلوگیری از رهاسازی فاضلاب در محور و همچنین ساماندهی اغتشاش بصری محیطی از جمله کارهای ضروری است که باید با همکاری شهرداری منطقه ۱۳ صورت گیرد.

انتهای پیام/

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 40836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =