استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پاسخگویی و خدمت‌رسانی کیفی‌ به شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی منطقه ۱۳ بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی‌ به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در جلسه ملاقات مردمی، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ پاسخگوی مشکلات و مسائل شهری شهروندان بودند.
در این دیدار حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات شهروندان با شهردار منطقه ۱۳ در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی را صادر کردند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های منطقه برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی‌ به شهروندان اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با شهروندان، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند.
محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، ملاقات های  مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و آبادانی شهر و رضایتمندی صد رصدی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 40864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =