اختصاص پارکینگ طبقاطی در زمین های خالی بزرگراه امام علی(ع)

احداث پارکینگ در محدوده های منتهی به بزرگراه امام علی(ع) در اولویت برنامه های اجرایی مدیریت شهری منطقه ۱۴ قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار دارالمومنین تهران با بررسی ظرفیت ها و چالش های محلات ناحیه ۱، بر ایجاد و احداث پارکینگ طبقاتی به عنوان نیاز مهم مسافران درون شهری و مردم ساکن در بخش غربی منطقه تاکید و راه کارهای لازم را برای اجرایی شدن سریع این مهم ارائه کرد.

یزدی ضمن بازدید و شناسایی بیش از ۱۰ زمین خالی حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، از تبدیل کاربری این فضاها به پارکینگ های طبقاتی برای حل معضلات ترافیکی مربوط به کمبود جای پارک در این بخش از منطقه خبرداد.

وی با اشاره به اهمیت وجود پارکینگ در نقاط شهری گفت: وقعیت جغرافیایی و جمعیتی منطقه ایجاب می کند تا جهت کاهش بار ترافیکی موجود، احداث پارکینک های عمومی مورد توجه و تسریع یابد.

همچنین؛ یزدی در ادامه و در رصد نقطه به نقطه از محلات این منطقه که با همراهی جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، همچنین روند اجرای طرح های توسعه محله ای در ناحیه یک چون وضعیت انهار، روکش آسفالت و وضعیت بوستان های شکوفه، گلزار و بوستان جدید الحداث مردم در خیابان کرمان را مورد بررسی قرار داد.

وی دستورات و راهکارهای لازم را برای تسریع در عملیات های اجرای پروژه های شهری برای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان در این بخش از منطقه صادرکرد.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 40933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =