منطقه ۱۴ معین جاماندگان اربعین حسینی شد

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ دستورات لازم برای برگزاری مراسم ویژه جاماندگان اربعین حسینی را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، یزدی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و اینکه خدمت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) توفیق و نعمت بزرگ الهی است، به تدابیر دارالمومنین تهران به عنوان «معین» برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران به انتخاب شهردار پایتخت اشاره کرد.

یزدی گفت: امسال و با فرارسیدن اربعین حسینی، حوزه های مختلف شهرداری منطقه ۱۴ آماده است تا خدمتگزار خیل مشتاقان مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه منطقه جهت خدمت رسانی مطلوب و تامین امنیت مال و جان شهروندان صورت گرفته است، گفت: برپایی موکب های فرهنگی و خدماتی با مشارکت کانون‌های نوجوان دارالمومنین تهران تا ارائه خدمات شهری از قبیل زیباسازی، نظافت و رفت و روب، رنگ‌آمیزی و شست‌وشوی المان‌های ترافیکی، شهری، پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی و... برای میزبانی درخور از زوار اربعین پیش و پس از مراسم انجام می‌شود.

یزدی با اشاره به بازدیدهای میدانی جهت رفع نواقص در حوزه خدمات شهری در طول مسیر همچنین استقرار نیروی کارگری و تجهیزات برای پاکسازی و آماده سازی طول مسیر، یادآورشد: مجموع امکانات منطقه برای مدیریت پسماند، پاکسازی و نگهداشت طول مسیر از نخستین ساعت تا پایان مراسم برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: با این فعالیت‌ها در کنار اجرای ده ها برنامه فرهنگی و اجتماعی متنوع، برپایی موکب های توزیع متبرکات برای پذیرایی از زائران همچنین پویش های متنوع چون «نذر اربعین» و «دست سازه های حسینی» که برای کودکان زوار توسط کودکان و نوجوانان دارالمومنین تهران هدیه تهیه و ارائه می کند، تلاش داریم شرایط حضور برای همدلی و حضور دلدادگان حسینی را در مسیر پیاده روی مهیا کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 41014

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =