ارتقای نشاط و مشارکت اجتماعی افراد معلول با دورهمی «فعال شو» در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای ویژه برنامه دورهمی فعال شو ویژه افراد دارای معلولیت با شعار «حال خوب زندگی» به منظور ارتقای نشاط و مشارکت اجتماعی افراد معلول و خانواده آنان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، مهدی اسمعیلی گفت: دورهمی «فعال شو» با هدف ارتقای ارتباطات بین گروهی و تعاملات اجتماعی شهروندان دارای معلولیت و ارتقای سطح نشاط و مشارکت اجتماعی آنان و معرفی فعالیتهای کانون افراد داری معلولیت با اجرای ۲ برنامه در ماه‌های مرداد و آبان طی تابستان و پاییز ۱۴۰۲ به اجرا در می آید.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت اداره کل سلامت و همکاری انجمن دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت برپا می شود افزود: نخستین برنامه این طرح ۲۵ مرداد  ماه در بوستان گلزار برگزار می شود.

اسمعیلی ادامه داد : انتخاب این بوستان طی بازدید  مدیر اداره سلامت و دبیر کانون افراد دارای معلولیت از بوستانهای منتخب منطقه صورت گرفت، تا مکان برگزاری برنامه به منظور تسهیل حضور این گروه از افراد مهیا باشد.

بر اساس این گزارش؛ مداحی به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، گفتگو در شهر(تجربه زیست افراد دارای معلولیت)، برپایی نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت، برپایی میزخدمت سلامت، اجرای برنامه های هنری و تخصصی توسط اعضای کانون معلولان منطقه، عضو گیری کانون معلولان و... از جمله برنامه های این دورهمی است.

همچنین؛ تمامی بخش های این طرح با همکاری افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

انتهای پیام//

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 41050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =