مشارکت خیرین منطقه ۱۴ برای خدمت به زائرین کربلای معلی

شهردار و خیرین منطقه ۱۴ دورهم جمع شدند تا در هماهنگی با ستاد عتبات عالیات، جهت تجهیز و بازسازی موکب‌های اربعین و پذیرایی از زوار حسینی برنامه‌ریزی و مشارکت کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در نشست صمیمانه با خیرین دارالمؤمنین تهران که با حضور سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران و عضو هیئت‌امنای ستاد بازسازی عتبات برگزار شد، با بیان اینکه خادمی اباعبداله افتخاری الهی است، از تلاش و پیشقدم شدن منطقه ۱۴ برای روشن تر شدن چراغ موکب بزرگ اربعین حسینی خبرداد.

علوی عضو شورای شهر تهران نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تلاش‌های صورت گرفته در امر بازسازی و بهسازی عتبات عالیات که با همدلی و مشارکت مردم متدین و انقلابی میهن عزیزمان صورت گرفته است، یادآور شد: پرچم امام حسین(ع)، هرگز پایین نخواهد آمد و ان‌شاءاله بتوانیم با گسترش فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات در روزهای پیش رو برای میزبانی از زائران و عاشقان حسینی در اربعین، قدم کوچکی درراه خدمت به حضرت اباعبداله(ع) برداریم.

شهردار منطقه در ادامه پیاده‌روی در مسیر اربعین را حرکت عظیم شیعه و خارج از محدوده جغرافیایی دانست که علارقم جریان‌های رسانه‌ای استکبار باشکوه‌تر از گذشته اجرا می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور و مشارکت مادی و معنوی اهالی خیر دارالمونین تهران برای اجرای برنامه‌های ویژه این ستاد و خدمت به زوار اباعبداله (ع)، از پیگیری برای تجهیز موکب‌های بزرگ کربلا و حل مشکلات در کنار فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی شهرداری منطقه در ایام اربعین با هدف خدمت‌رسانی کیفی‌تر به زوار و عاشقان حسینی خبرداد.

یزدی با تاکید بر اینکه قدم برداشتن درراه اهل بیت(ع) و خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) سند افتخار و پاداش معنوی و اخروی است که بدون تردید برکاتش در زندگی جاری و ساری می‌شود، از حضور و قدم‌های خیر اهالی دارالمؤمنین تهران برای تأمین موارد مورد نیاز چون رفع مشکلات روشنایی و تجهیز موکب بزرگ اربعین برای خدمت به زوار قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 41140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =