خبرنگاران، امید را در شهر زنده نگه دارند

شهردار منطقه یک گفت: خبرنگاران شهری با بیان حقیقت و اعلام نواقص با هدف رفع و بهتر شدن خدمات‌رسانی به شهروندان، امید را در شهر زنده نگه‌دارند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه شهری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اگرزحمات همکاران و نیروهای شهرداری در مناطق به همراه پوشش خبری مناسب نباشد، کار اجرا شده در همان منطقه باقی می ماند و شهروندان از آن مطلع نمی شوند برای همین از اطلاع‌رسانی به‌موقع و حقیقی شما همراهان بسیار سپاسگزاریم.

وی خبرنگاران را چشم امین مردم و مسئولین دانست و گفت: مدیران اجرایی ممکن است به دلیل مشغله‌های کاری امکان رصد برخی موارد را پیدا نکنند ولی وقتی رسانه‌ها با دقت نظری که دارند نواقص را همان‌طور که به‌موقع به ما اعلام می‌کنند، رفع آن را نیز با همان تدبیر و رویکرد مثبت اطلاع‌رسانی کنند شیرینی کار برای مردم بیشتر می‌شود.

صباغ افزود: باید مردم مطلع و امیدوار به اتفاقات خوب در شهر باشند و اجازه ندهیم حاشیه‌ها، اقدامات خوب شهری را تخریب و مخدوش کند و در این خصوص رسانه‌ها وظیفه بزرگی بر عهده دارند که با مجاهدت و تلاش سعی کنند که حقیقت را بیان کنند و دوشادوش نیروهای شهرداری در جهت رفع مشکلات و رسیدن به شهری سرزنده و پرتلاش ...گام بردارند.

همچنین؛ در این جلسه شهردار منطقه یک به بیان پروژه‌های اجرایی منطقه در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و... پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 41142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =