رونمائی از تور مجازی آثار تاریخی مذهبی ری ابتکار خلاقانه روابط عمومی منطقه

تور مجازی آثار تاریخی و مذهبی ری به عنوان کار ویژه روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ برای اولین بار در نشست صمیمانه شهردار منطقه و مسئولین شهرستان ری با اصحاب رسانه رونمائی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه در نشست صمیمانه مسئولین شهرستان ری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شهرری در محور توسعه و پیشرفت قرار داشته و در سایه همدلی مسئولان، برای حذف کاستی‌ها تلاش می‌شود، گفت: روز خبرنگار فرصتی برای تجلیل از خدمات و زحمات شایسته اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و بهنگام خبرنگاران در انعکاس و بیان مسائل به مردم، بیان کرد: در جریان وقوع حادثه انفجار محله جوانمرد قصاب در هفته گذشته، اصحاب رسانه با ارائه لحظه‌به‌لحظه اخبار و روایتگری درست و دقیقی از انفجار صورت گرفته، مانع‌ زمینه‌سازی برای نشر اخبار نادرست درباره این موضوع شدند.

شهردار منطقه تاکید کرد: اگرچه وقوع انفجار خسارات بالای مالی به همراه داشته و موجب آسیب دیدن تعدادی از شهروندان شد، اما به‌درستی توسط رسانه‌ها مدیریت و با روایتگری به‌موقع به مردم اطلاع‌رسانی شد.

شنگی تحقق موفقیت، پیشرفت و توسعه را درگرو همدلی و انسجام آحاد مردم، مسئولان و نخبگان دانست و عنوان کرد: وحدت و اتحاد مثال‌زدنی مدیران در شهرستان ری زمینه‌ساز اقدامات ماندگار و اثرگذار و موجب جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرری در محور توسعه و پیشرفت قرار دارد، افزود: اگرچه کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه‌های زیرساختی و نرم‌افزاری وجود دارد، اما در سایه همدلی و پای‌کار بودن مسئولان خدمات شایسته‌ای به مردم ولایتمدار این شهرستان ارائه خواهد شد.

مطالبه گری و نقد منصفانه مدنظر خبرنگاران باشد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مطالبه گری و نقد منصفانه مدنظر خبرنگاران باشد، گفت: توسعه بدون مطالبه گری ممکن نیست.

محمد بشارت ضمن تسلیت حادثه تروریستی دوباره در حرم شاه‌چراغ، بیان کرد: قطعاً عاقبت دردناکی برای عاملین و پشتیبان‌های این حادثه دل‌خراش در آینده نزدیک به دنبال آنان هست.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ادامه داد: دشمن خود سیل جمعیت ارادتمند را در مراسم‌های محرم شاهد شد که چطور مردم ما بر سر مذهب و ریشه خود هستند، حال به دنبال تفرقه‌افکنی و تضعیف ایمان و امید است.

وی با اشاره بر اینکه بخشی نگری حوزه رسانه در شهرستان اکنون کنار زده‌شده است. افزود: خرسندم که امروز تمامی اصحاب رسانه ری گردهم آمدند. قطعاً این روال نیز با نگاه تخصصی محور همراه خواهد بود تا همه مجموعه رسانه‌ها مورداستفاده قرار گیرد و کسی هم حذف نخواهد شد. چون همه دل درگرو نظام دارند و برای این اجتماع کار می‌کنند.

بشارت اضافه کرد: دشمن امروزه نقش رسانه‌ها و تنویر افکار عمومی مورد هدف قرار داده و حتی مدیران را هم به گمراهی متوسل می‌کند. لذا حکمرانی و مدیریت کشور اگر بخواهیم با حاشیه نگری، رسانه را سطحی‌نگر کنیم اکثر مدیران بر این حساب گام برمی‌دارند. چون قطعاً رسانه شریک تصمیمات مدیران در هر محله ایست.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: سطحی‌نگری زحمات و جبهه‌بندی آن، امری بیهوده است. ما منابع خوبی در شهرستان داریم که در کشور بی‌نظیر است و همه این‌ها را مدیون مدیران گذشته و دولت‌ها هستیم و همین امروز نیز خوشبختانه در سال ١۴٠٢ در حوزه‌های عمرانی، ورزشی، بهداشت و درمانی، روستایی، راه‌سازی، محیط زیستی و برنامه‌های بلند و… در همین دولت مصوب شده و در حال کار است، این‌که می‌گویند دولت کارنکرده، صحیح نیست؛ چون دولت ویژه‌کار کرده است.

وی در پایان متذکر شد: در حوزه انتخابات، راهبردهای نظام رهبری، مشارکت، سلامت و رقابت‌پذیری باید از رسانه‌ها استفاده کرد. نقد سازنده موجب پیشرفت می‌شود، پس پاسخگوی خبرنگاران هستم. مانند امورات از یاد رفته، باید مطالبه باشد و خبرنگار مطالبه گر قطعاً جایگاه ویژه‌ای دارد.

نشست صمیمانه مسئولین شهرستان ری با اصحاب رسانه در گرامیداشت روز خبرنگار به همت شهرداری منطقه ۲۰ و فرمانداری ری با حضور رضا شنگی شهردار منطقه۲٠، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه، محمد صائبی مشاوره استاندار و مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران، جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، حجت‌الاسلام عامری مدیر مرکز رسیدگی امور مساجد شهرستان ری، حسین نصر اله رئیس بنیاد شهید شهرری و مدیران ارشد شهرستان ری در مجموعه ایوان ری برگزار و از اصحاب رسانه تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 41153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =