آموزش ایمنی برق به کارگران و مدیران اجرایی منطقه ۱۴

دوره آموزش ایمنی برق و پیشگیری از عوامل زیان آور مرتبط با مشاغل و فعالیت پیمانکاران و مدیران اجرایی پروژههای شهری در منطقه ۱۴ برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این دوره آموزشی تخصصی توسط کارشناسان HSE منطقه با هدف افزایش بهداشت و ایمنی برق در محیط کار، معابر، میادین شهری و کاهش مخاطرات ناشی از کار با سیستم برق، ویژه مدیران اجرایی پروژه ها، کارگاه ها و کارگران حوزه‌های مختلف شهری در این منطقه برگزارشد.

به گفته رئیس HSE شهرداری منطقه ۱۴ در این دوره آموزشی که مستمر خواهد بود با توجه به بازخورد حوادث و ریسک‌های شناسایی شده توسط کارشناسان و در قالب آموزش‌های مصور، کاربردی و نوین نکات و راهکارهای لازم در روند کارپروژه‌های شهری مرتبط با مشاغل ارائه شد.

حمید رضا سیف اللهی افزود: رعایت نحوه عملکرد در محیط کار، استفاده از وسایل حفاظت فردی، بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت در محیط کار، پیش‌بینی و پیشگیری از خطرات ناشی از برق گرفتگی، اطفای حریق ناشی از حوادث برق، رعایت بهداشت فردی و عمومی در محیط کار و اجرای کمک‌های اولیه از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بود که با توجه به استقبال کارکنان استمرار دارد.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 41157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =