آماده سازی مدارس جنوب شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، شهرداری منطقه ۱۹ اقدامات مختلفی را به منظور آماده سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس این منطقه اجرا کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانش آموزان ۱۲ هزار ماسک و ۳سه هزار ژل ضدعفونی کننده در ۸۶  مدرسه ابتدایی محدوده این منطقه توزیع شده است.

همچنین محوطه تمامی کلاس های مدارس ابتدایی و سرویس های بهداشتی آن ها قبل از بازگشایی شستشو و ضدعفونی شد.

این مسئول در ادامه از برگزاری مراسم نواختن زنگ مدرسه همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این مراسم امروز با اجرای سخنرانی، مداحی و تقدیر از خانواده معظم شهدا در مدرسه شهید شهریاری برگزار شد.

درحاشیه  این برنامه ضمن توزیع ماسک و ژل ضدعقونی کننده بین مدعوین، میز سلامت نیز به منظور تب سنجی و ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا در مدرسه مستقر شد.

در بخش دیگری از این گزارش علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ نیز به تشریح اقدامات ترافیکی و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت.

به گفته او درهمین راستا ضمن اجرای ۱۷ کیلومتر خط کشی در معابر منتهی به مدارس، حیاط مدرسه شهید کشوری ­­واقع در محدوده ناحیه یک در پاسخ به درخواست مسئولین این مدرسه خط کشی شد.

همچنین علاوه بر اصلاح ۲۵ بلوک عابر پیاده، پنج چراغ چشمک زن به منظور ایمن سازی تردد دانش آموزان در معابر نزدیک به مدارس نصب شده است.

مرآتی افزود: تأمین روشنایی و رفع نواقص سرپناه های ایستگاه اتوبوس در محدوده اطراف مدارس و رفع نواقص سرویس های بهداشتی و روشنایی پایانه های سروری، شاهد و آزادگان از دیگر اقدامات ترافیکی به مناسبت بازگشایی مدارس است.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 4116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =