رویداد «همسایه در سایه امنیت» در منطقه ۱۴

«همسایه در سایه امنیت» عنوان رویداد آموزشی شهروندی است که با هدف امنیت بیشتر شهروندان ساکن در آپارتمان‌ها منطقه ۱۴ به اجرا در آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، رویداد آموزشی «همسایه در سایه امنیت» در راستای ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با محور  ایمنی شهری  و با حضور کارشناس نیروی انتظامی در محلات منتخب منطقه از جمله محله شاهین اجراشد.

در این رویداد که مورد استقبال اهالی این محله قرار گرفت، ساکنان مجتمع مسکونی در همفکری و تبادل نظر با یکدیگر و مشاوره کارشناس نیروی انتظامی راهکارهایی را برای ایجاد امنیت و پیشگیری از بروز هرگونه آسیب را ارائه کردند.  تدابیر و تصمیمات ساده، اصولی و مشترک برای پیشگیری افزایش ضریب ایمنی محل سکونت از حادثه و مواردی چون سرقت از موارد آموزشی مورد تاکید این رویداد در این محله، بود.

در پایان این رویداد که با تدابیر آموزش‌های شهروندی حوزه اجتماعی و فرهنگی و در قالب رویدادهای متنوع دیگر استمرار خواهد داشت، به منظور ایجاد فضای پرنشاط از ساکنین پذیرایی شد.

همچنین؛ رویدادهای ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی ویژه فصل تابستان   و در قالب ۴ محور در محلات منتخب منطقه با جلب مشارکت شهروندان آغاز شده و تا پایان این فصل و در فصول پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 41218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =