طرح موضعی ناحیه صنعتی شمال ری در محدوده منطقه ۲۰ بازدید شد

زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۲۰ از طرح موضعی ناحیه صنعتی شمال ری بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ زهرا شمس‌احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه به منظور بررسی و تایید نهائی طرح ساماندهی ناحیه صنعتی شمال ری در محور فدائیان اسلام بازدید کردند.

شمس احسان با بیان اینکه ناحیه صنعتی شمال ری به مساحت ۲۰۰ هکتار در محور فدائیان اسلام، با گستره وسیعی از کاربری‌های انبارها و کارگاه‌های صنعتی قدیمی واقع شده است، گفت: طرح "ساماندهی پهنه‌های صنعتی شمال منطقه ۲۰" به منظور بررسی و رفع مشکلات بخشی از خیابان فدائیان اسلام و بافت مجاور با تامین سرانه ها، فضای سبز و خدمات عمومی در سال ۱۳۹۲ از سوی کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج مصوب شد.

وی افزود: همچنین محدوده‌ای در شمال طرح مذکور به مساحت تقریبی ۲۵۰ هکتار به طرح اولیه اضافه و مقرر شد که طرح مکمل و یکپارچه‌ای با وسعت حدود ۴۵۰ هکتار، تهیه و مجدداً به کمیسیون ماده پنج ارائه شود؛ از این رو طرح "ساماندهی محور فدائیان اسلام" در چارچوب مفاد مصوبه کمیسیون ماده پنج در دستور کار قرار گرفته است.

عضو شورای شهر اظهار داشت: امید است با ابتکار مدیریت شهری و عملیاتی شدن ناحیه صنعتی شمال ری، این محدوده در اقتصاد ری و شهر تهران تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: 41226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =