ارائه تخفیف ۹۰ درصدی به خانواده‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برای بازدید از موزه‌های شهرداری

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از ارائه تخفیف ۹۰ درصدی به خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برای بازدید از موزه‌های شهرداری تهران خبر داد.

امیر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خانواده های معزز شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران امکان استفاده از تخفیف ۹۰ درصدی برای بازدید از موزه های شهرداری تهران را دارند.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: در نشستی با رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهر تهران و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران درباره امکانات ویژه شهرداری برای خانواده شهداء و ایثارگران بحث و گفت و گو شد.

وی بیان کرد: در راستای تکریم و ایجاد تسهیلات مناسب به خانواده شهدا با تصویب شورای اسلامی شهر تهران تمامی موزه های شهرداری با تخفیف ۹۰ درصدی آماده ارائه خدمات به این عزیزان هستند.

امیر قاسمی یادآور شد: ارائه خدمات رایگان به اقشار خاص از جمله توان یابان، خانواده شهداء،جانبازان،آزادگان، زنان سرپرست خانوار و... از برنامه های ابلاغی ستاد گردشگری به مناطق ۲۲ گانه بوده و تاکنون این تسهیلات در قالب تورهای تهران گردی از سوی محلات و مناطق برگزار شده است.

وی تاکید کرد: ستاد گردشگری در نظر دارد با همکاری اداره کل امور ایثارگران و بنیاد شهید استان تهران برنامه های جدیدی را در حوزه گردشگری برای خانواده شهدا و جانبازان اجرا کند.

به گفته رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران؛ خوشبختانه زهرا بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر تهران نیز آمادگی خود را جهت هماهنگی مراکز تحت نظر وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 41232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =