شبکه رادیویی اربعین افتتاح شد

آیین افتتاح شبکه رادیویی اربعین در خیمه عاشورایی میدان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، آیین افتتاح شبکه رادیویی اربعین عصر امروز - پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲- با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سردار سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی و جمعی از شهروندان در خیمه عاشورایی میدان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: ۱۷ شبکه رادیویی برنامه های ویژه ای برای اربعین تدارک دیدند و ۱۴۱۷ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان و در ۱۲۱۸ ساعت تقدیم مخاطبان خواهد شد که رادیو اربعین یکی از این شبکه ها است.

در ادامه احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه اربعین و زیارت اربعین عهد و پیمان جدیدی با امام حسین (ع) است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما بعد از عبور از گذرگاه های سخت تاریخ، ادامه همان نهضت‌ امام حسین (ع) است.

وی افزود: جبهه بندی ها در عاشورا روشن است و در اربعین تکرار می کنیم که ما دو جبهه امام حسین (ع) و دشمنان این امام را داریم. دو جبهه و گروهی که یکی از آنها به دنبال سعادت ابدی و دیگری به دنبال شقاوت ابدی است.

وحیدی یادآور شد: راهپیمایی و سلوک الی الله در ایام صفر و در اربعین که مورد استقبال همه آزادگان جهان قرار می‌گیرد مربوط به ندایی است که امروز در وجدان بشریت زنده است و ما افتخار می کنیم که زیر این بیرق زندگی می کنیم و همه کسانی که به زائران امام حسین (ع) خدمت می کنند جزو همراهان سالکان طریق اباعبدالله (ع) هستند.

گفتنی است؛ فعالیت رادیو اربعین از امروز آغاز و تا شام غریبان امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت. در ۲۰ روز اول فعالیت این شبکه رادیویی بیش از ۴۰۰ ساعت به بحث اربعین پرداخته می شود.

این شبکه گام به گام و موکب به موکب با زائران اباعبدالله(ع) همراه خواهد بود و از پایانه های مرزی گزارش هایی را ارائه خواهد نمود.

انتهای پیام/

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 41257

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =