۴۵۰۰ متر دیوار نویسی غیرمجاز در منطقه ۱۴ امحا شد

سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از امحاء تبلیغات و شعارنویسی بر روی دیوارهای سطح منطقه به متراژ ۴۵۰۰ متر مربع در سال جاری خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی با بیان اینکه هرگونه تبلیغات و دیوارنویسی‌های غیرمجاز، نقض آشکار حقوق شهروندی است افزود: به‌منظور حذف آلودگی بصری پاک‌سازی و امحاء دیوارنویسی‌های غیرمجاز و نازیبا، رنگ‌آمیزی روی دیوارها در دستور کار این معاونت قرار دارد.

سرپرست خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه با اشاره به اجرایی شدن این عملیات برای رضایت شهروندان وافزایش زیبایی منظر شهری در کوچه‌پس‌کوچه‌های محلات و محورهای فرعی و اصلی، از جمله در محورهای بسیج، شهید محلاتی  و خیابان‌های نبرد، ابوذر، افراسیابی و...با متراژ ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع  افزود:این فعالیت‌ها همچنان در اولویت قرار دارد و براین اساس و طی گشت‌های مستمر کارشناسان زیباسازی و شناسایی نقاط آلوده به شعارنویسی، نسبت به پاک‌سازی و امحای شعارنویسی‌ها، دیوارنویسی و پوسترهای تبلیغاتی نامتعارف و غیرمجاز با محوریت محلات و محورهای پرتردد اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان ساکن محلات ۲۱ گانه منطقه می‌توانند در تماس با سامانه نظارت همگانی و مراجعه به نواحی ۶ گانه شهرداری منطقه گزارش نقاط آلوده بصری را ارائه  تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آلودگی جداره شهری اقدام شود.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 41277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =