افزایش تعداد میادین و غرف میوه و تره بار در منطقه ۹

در راستای تدابیر شهردار تهران مبنی بر احداث ۱۰۰ بازار میوه وتره بار در مناطق شهری، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به همراه مدیران شهری از اراضی پیشنهادی منطقه۹، جهت احداث میدان میوه و تره بار در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در این بازدید بر لزوم خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان محلات با احداث غرفه‌ها و میادین میوه و تره‌بار در سطح محلات تاکید کرد.

وی لزوم همکاری مناطق شهری با سازمان میادین به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب در مناطق شهری جهت احداث غرف و میادین میوه‌وتره‌بار را از اولویت‌های مجموعه شهری دانست.

فصاحت عنوان کرد: به این منظور و طی بازدیدهایی که از مناطق شهری داریم، اماکنی که قابلیت احداث میادین را داشته شناسایی کرده تا در اسرع وقت اقدامات کارشناسی جهت فرآیند اجرایی شدن پروژه‌ها انجام شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار داشت: با افزایش تعداد میادین میوه و تره‌بار در محلات شهر تهران با عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب، زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان را فراهم می‌کند.

همچنین در این بازدید امیر تاجری معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه۹، گزارشی از اماکنی که در غرب پایتخت قابلیت تبدیل شدن به میدان تره‌بار در محلات را دارند ارائه کرد.

بر اساس این گزارش؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به همراه مدیران شهری از ۵ نقطه منطقه ۹ که امکان احداث میدان میوه و تره‌بار را دارند، بازدید و ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 41318

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =