امکان انتقال تجربیات و ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای فاوای شهرداری تهران به کلان‌شهرها

در نشست مدیران و معاونان سازمان فاوای شهرداری تهران و شهرداری اصفهان تجربه‌ها و دستاوردهای حوزه‌های سیاست‌گذاری، شبکه، زیرساخت، امنیت و هوشمندسازی در عرصه‌ مدیریت فناوری اطلاعات در دو کلان‌شهر بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این دیدار که ۲۸ مرداد در سازمان فاوای شهرداری تهران برگزار شد، سعید جهانی مدیرعامل سازمان فاوا میزبان سعید فردانی دستیار ویژه شهردار و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان بود.

در این نشست، تجربیات شهرداری تهران در حوزه‌ امنیت سایبری مطرح و آمادگی سازمان فاوا برای فراهم‌سازی خدمات مشاوره‌ای در ارائه‌ سرویس‌های شهروندی به شهرداری اصفهان اعلام شد.

همچنین موضوعات مختلفی همچون بررسی ساختار سازمان فاوای شهرداری تهران، یکپارچه‌سازی و اصلاح معماری سامانه‌ها و برنامه‌ چهارم توسعه‌ شهر تهران مطرح شده و مسائل مهم این بخش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین؛ در این جلسه که با حضور معاونان سازمان‌های فاوای شهرداری تهران و اصفهان برگزار شد، دستاوردهای جدید سازمان فاوا در توسعه‌ سوپراپلیکیشن جدید شهروندی، معرفی و خدمات و سرویس‌های آن، تشریح شد.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 41332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =