پرداخت تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران برای سفر اربعین

رییس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران درباره پرداخت تسهیلات به کارکنان علاقمند به سفر اربعین، توضیحاتی ارائه کرد.

مجید باقری رییس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص ارائه تسهیلات به کارکنان شهرداری برای سفر زیارتی اربعین گفت: با توجه به تقاضاهای زیاد کارکنان برای عزیمت به سفر و راهپیمایی اربعین، به عنوان کمیته منابع انسانی ستاد اربعین به این نتیجه رسیدیم که باید اقدامی انجام دهیم و زیرساخت لازم برای سفر را فراهم کنیم.

وی افزود: برای اینکه این سفر برای کارکنان شهرداری تسهیل شود، به هر کدام از کارکنان شهرداری که قصد شرکت در زیارت اربعین را دارند، تسهیلات ۹ میلیون تومانی می دهیم. این تسهیلات بدون بهره است و برگشت آن دو ماه تنفس دارد. بعد از آن این مبلغ را طی ۱۰ قسط و تا قبل از اربعین سال آینده به طور مساوی از حقوق شان کسر می کنیم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: مدل اقدام در ارائه تسهیلات به صورت خوداظهاری است و هر کسی که در سامانه سماح ثبت نام کند، از این تسهیلات برخوردار می شود. اطلاعیه این تسهیلات توسط اداره کل رفاه اعلام و قبل از سفر به اربعین مبالغ به کارکنان تقدیم می شود.

باقری در پایان گفت: امیدواریم برکات این کار پس از سفر در کار و زندگی کارکنان شهرداری نمایان باشد. در واقع اقدام برای تسهیل زیارت اباعبدالله (ع) در راستای تقویت روحیه معنوی کارکنان انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 41362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =