برخی اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از مهر

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از دانش‌آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد.

مهدی امیری در گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن اعلام آمادگی شهرداری تهران برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان در اول مهر گفت: براساس مصوبه «مهر قلم»، برنامه ریزی منسجم و هدفمندی در قالب مدیریت یکپارچه شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی اهمیت دارد.

وی با اشاره به ضرورت تجمیع ظرفیت‌های شهرداری برای ایجاد شرایط مناسب  برای استقبال از دانشجویان و دانش‌آموزان در اول مهر، افزود: مقرر شده است، جلسات هماهنگی در هر یک از مناطق تشکیل و نسبت به اجرای برنامه های ویژه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ترافیکی، خدمات شهری و فنی و عمرانی هماهنگی لازم به عمل آید. 

امیری بیان کرد: با دستور معاون هماهنگی امور مناطق، شهرداری تهران آمادگی دارد تا در سال جاری نسبت به آسفالت حیاط مدارس اقدام کند. 

وی  با اعلام اینکه امسال نیز زنگ مهر توسط شهردار تهران و مدیران ارشد شهری با همکاری آموزش و پرورش شهر تهران در مدارس نواخته خواهد شد، تاکید کرد: درخواست ما از تمامی اعضای شورای سیاستگذاری مصوبه مهر قلم این است که به مدارس استثنایی توجه ویژه ای داشته شد. 

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 41364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =