عمو هجده؛ بزرگترین رویداد ادبی پایتخت کلید خورد

در آستانه اربعین حسینی، فراخوان دومین سوگواره بین المللی شعر اربعین عمود هجده از سوی مدیریت شهری منطقه ۱۸ پایتخت منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی این رویداد ادبی که در چهار زبان فارسی، عربی، آذری و اردو برنامه ریزی شده، اشعار و آثار شاعران تا روز اربعین یعنی ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ دریافت و پس از داوری، از برگزیدگان با اهدا جوایز نفیسی تجلیل می شود.

برپایه این گزارش، علاقمندان بنابر اعلام دبیرخانه این سوگواره، می توانند اشعار خویش را در کلیه قالب‌ها و موضوعات چهارگانه همچون اربعین در سایه قرآن کریم، اربعین و نوجوانان، اربعین و نهضت مقاومت و مبارزه با امپریالیسم و اربعین بعنوان بزرگترین اجتماع آئینی جهان تنظیم و ارسال نمایند.

این گزارش حاکیست؛ شماره تماس ۰۹۳۹۵۸۶۹۳۸ در پیام رسان های بله و ایتا و همچنین رایانامه (ایمیل) به نشانی amud۱۸۱۸۱۸z@gmail.com تا مهلت تعیین شده آماده دریافت آثار شاعران اربعین از سراسر جهان می‌باشد.

همچنین؛ در نخستین سوگواره شعر اربعین؛ بیش از ۵۰۰ اثر از شاعران ۴۵ شهر جهان دریافت و برگزیدگان آن نیز همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 41373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =